Handicap International herdenkt Haïti met advertentie in De Standaard
De jaarlijkse advertentiewedstrijd voor non-profit organisatie van De Standaard begint vandaag. Handicap International opent de reeks met een advertentie waarvoor een speciaal lettertype ontworpen werd door het bureau TBWA. We gaan op zoek naar wat er achter de krantentitels verborgen ligt, bijvoorbeeld zes maanden na de aardbeving in Haïti. Nazorg bij amputaties en prothesen is sinds 27 jaar de specialiteit van Handicap International, maar de organisatie wil alle personen met een handicap in ontwikkelingslanden helpen.
De jaarlijkse advertentiewedstrijd voor non-profit organisatie van De Standaard begint vandaag. Handicap International opent de reeks met een advertentie waarvoor een speciaal lettertype ontworpen werd door het bureau TBWA. We gaan op zoek naar wat er achter de krantentitels verborgen ligt, bijvoorbeeld zes maanden na de aardbevingn Haïti. Nazorg bij amputaties en prothesen is sinds 27 jaar de specialiteit van Handicap International, maar de organisatie wil alle personen met een handicap in ontwikkelingslanden helpen. Die groep behoort tot de allerarmsten onder de armen. Handicap International wil dat zij volwaardig kunnen deelnemen aan het maatschappelijk leven en net als iedereen onderwijs kunnen volgen, werken, een gezin stichten, zich vrij kunnen verenigen enzovoort. Wij herstellen dus niet enkel prothesen, wij herstellen levens.